joi, 28 iunie 2012

Hey fetelor!
    Vreau sa va spun ca de vro 3 ani m.am chinuit sa scap de "tenul meu acneeic".
Incepusem sa imi pierd si increderea in mine din cauza tenului.Dupa fiecare vizita la fiecare dermatolog din fiecare spital,dupa fiecare crema pastile s.a. nimic nu avea rezultat.Credeam ca este un caz unic..
Pana acum 5 luni cand mi.am propus sa ma duc la un cabinet particular de dermatologie.Am intalnit acolo o doamna doctor foarte draguta care mi.a explicat ce se intampla cu corpul meu si care este motivul pentru care am acnee.
Si acum dupa 5 luni de tratament cu melleva 35 isotrexin si brevoxil vreau sa va spun ca numai am nici un cos pe fata.Iar tenul meu este curat.
Merg in continuare pe tratament pentu a scapa si de semne.
Daca treceti prin asa ceva va sfatuiesc sa va duceti la un medic particular pentru ca se implica mult mai mult decat un doctor de specialitate.
Multumesc pentru atentie si sper ca va ajutat postarea mea!:*
Astept comentari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu